55. MOS obiskalo 65 tisoč obiskovalcev
Na celjskem sejmišču so se v nedeljo zaprla vrata 55. MOS – a, ki je po podatkih družbe Celjski sejem upravičil vsa pričakovanja. Na sejmu se je predstavilo več kot 600 razstavljavcev z več kot 1000 blagovnimi znamkami, sejem pa je po prvih podatkih obiskalo več kot 65 tisoč obiskovalcev.
Sejem je bil letos razdeljen na 5 različnih segmentov – MOS DOM, MOS TEHNIKA, MOS ENERGETIKA, MOS TURIZEM, MOS B2B in MOS PLUS. Tako kot vsako leto so tudi letos pripravili številna spremljajoče dogodke in izobraževalne vsebine. Skupaj s komisijo Mestne občine Celje so izbrali in podelili sejemska priznanja, zadnji sejemski dan so si lahko obiskovalci ogledali modno revijo celjske avtorice Vladimire Skale. MOS nedvomno ostaja najbolj prepoznaven poslovno – sejemski dogodek v državi, ki si ga je v zadnjem desetletju ogledalo več kot 1,5 milijona obiskovalcev.
Na spodnjem video posnetku si lahko ogledate celoten prispevek…